Reći ću vam šta su komercijalni veb sajtovi i možda pomoći nekome da odredi koja vrsta sajta najviše odgovara vašem biznisu? ⠀
Dakle, komercijalni su oni sajtovi za poslovanje ili oglašavanje.
⠀ ⠀ ⠀
👉 Internet prodavnica je analog fizičke prodavnice. Uobičajeni set za e-commerce: kolica za kupovinu, obrasci za prijavu, tasteri za kupovinu, integracija i još mnogo toga.
👉 Sajtovi usluga – veb sajt na kojima se prodaje nematerijalna roba, obično na njima nećete naći dugme „kupi“, ali „naručite“, „podnesite prijavu“, a oblik stranice usluge razlikuje se od kataloške. Da li pružate usluge? Onda je ovo vaša opcija.
👉 Landing page – nazvala bih je veb stranicom (veb sajt sa jednom stranicom), čija je svrha maksimiziranje prodaje usluge i proizvoda. Ovde je naglasak na pomeranju do dna stranice i pozivu na „KUPI“. ⠀ ⠀
👉 Vizit karte – ovu vrstu veb sajtova nazivam „neka se ima“, ovde se stavlja informacija o osobi / kompaniji. Inače, ovo uključuje i online portfolio. Takozvana vizit karta virtuelnog sveta. ⠀ ⠀ ⠀
👉 Web katalog je deo Internet prodavnice, čak se može uporediti sa izlogom u prodavnici. Ovde se možete upoznati sa asortimanom proizvoda, pročitati karakteristike. Ali avaj za kupovinu. Kod ovakvog vida sajta poručivanje je isključivo preko online menažera. Ova vrsta sajta je pogodana za posao u kome je potrebna konsultacija pre kupovine. ⠀ ⠀
👉 Promotivni veb sajt je platforma za oglašavanje određenog proizvoda. Ovde možete da oglašavate jedan proizvod/uslugu ili grupu. Postoje jednostrane i višestrane. Često su takve veb stranice stvorene za reklamnu prezentaciju i promociju novog proizvoda. ⠀ ⠀
👉 Kombinovana veb stranica sa više stranica – ovo je već ozbiljna vrsta veb sajta. Kombinuje elemente gore navedenih stranica + informativni deo.
‼ Izbor veb sajta za posao je ozbiljan korak, jer metode promocije zavise od njegovih specifičnosti!
Treba vam veb sajt ili imate pitanja? Pišite nam 🙂